YAREN APART AVŞA | Avşa Adası Tatil Rehberi

avsa-adasi-tatil-secenek_08 avsa-adasi-tatil-secenek_07 avsa-adasi-tatil-secenek_06 avsa-adasi-tatil-secenek_05 avsa-adasi-tatil-secenek_04 avsa-adasi-tatil-secenek_03 avsa-adasi-tatil-secenek_02 avsa-adasi-tatil-secenek_01

• 12 YORUM
  • Telefon0501 207 04 950541 682 76 09

Avşa Adası Yaren Apart merkezde denize 10 adım yakınlıktadır. Eğlence merkezlerine yakın ancak sessiz konumu ile konfor ve eğlenceyi bir arada buluşturan Yaren Apart’ta ekonomik fiyatlar ile konaklayabilirsiniz.
    KREDİ KARTI GEÇERLİDİR.

Yaren Apart Açıklamalar
    •  BİZ KİMİZ?

Biz üniversitede 5 sene boyunca bir çok insanın hayatına dokunmuş,kardeş gibi yaşamış,yediği içtiği ayrı gitmeyen ve bu dostluğu iş hayatına taşımak isteyen iki girişimci genç ruhuz.Kalabalık grupları, dostları arkadaşları, yeni yeni insanlar tanımayı, her birinin kendine özgü olduğunu düşündüğümüz farklı hayat hikâyelerini seviyoruz…Dinlemeyi, yaşamayı, gülmeyi,paylaşmayı seviyoruz…ve bu sevgimizi Yaren Motel çatısı altında buluşturduk… 10 odası ile tüm bu hikâyeleri harmanlayıp, karıştırıp sonunda tek bir sıcak gülümseme ve gün battığında bir fincan kahveyle aynılıklarımızı ve farklılıklarımızı kutlamayı seviyoruz.Biz buyuz ve sizinle gittikçe büyüyen kocaman bir aileyiz.İyi ki varsınız, iyi ki geldiniz…Keyifli bir tatil geçirmeniz için buradayız.

•  YAREN APART ODA ÖZELLİKLERİ

Avşa Adası merkezde apart konseptinde hizmet veren Yaren Apart Motel‘in odalarında klima, LCD televizyon, WC, duş ve 24 saat sıcak su, wireless ve araç gereçli mutfak mevcuttur.

•   YAREN APART EĞLENCE

Avşa Adası’nın Barlar Sokağı’na yakın olup mesafe 50 metre., Discolar mevkine ise 500 metre mesafededir.

•    YAREN APART YEMEK MENÜ

Yaren Apart Motel’de yemek servisi bulunmamaktadır. Ancak Yaren Apart’ın mutfaklı odalarında yemeklerinizi rahatlıkla hazırlayabilirsiniz.

•  YAREN APART KONUMU

Sahile ve iskeye yakın mesafesi ile Avşa Adası merkezde huzurlu bir şekilde tatilinizi geçirebileceğiniz ideal yerlerdendir.

•    YAREN APART ULAŞIM

Yaren Apart’a ulaşım feribot iskelesinden 3 dakika yakınlıktadır.

•   YAREN APART İNDİRİMLERİ

YAZ BOYUNCA KİŞİ BAŞI 50 TL’den başlayan fiyatlarla tatil keyfi için lütfen iletişim kurunuz…

Kredi Kartı Geçerlidir.

YAREN APART AVŞA yorumları
    1. Omer

16 Tem. 2018

Bu sene avsaya ilk kez gittim. Yaren apart öncesinde bir kaç pansiyon daha gezdim ama insanların işi gücü para olmuş. Hücre gibi odalari kakalamaya çalışıyorlardı. Mursel kardeşim sağolsun şans eseri tanıştık cok sıcakkanlı efendi ve dürüst birisi. Bundan sonra avsaya gidersem kesinlikle Yaren apartta kalmaya devam edicem.. herkese tavsiye ediyorum.

2. KORKUT TAŞDEMİR

13 Tem. 2018

KESİNLİKLE HERKESE TAVSİYE EDİYORUM ! 3 yıldır avşaya gelmekteyım gerçekten en çok memnun kaldığım yer özyaren apart oldu.Apartın konumu,hijyeni,müşteriye hassasiyeti,işletmecilerin ilgisi 10 üzerinden 10 du .. Bizlere yardımcı olan işletmeci mürsel bey ve mutlu beye ilgilerinden ötürü teşekkür ediyoruz. birdaki tatilde görüşmek üzere

3. Ergün Taştekinoğlu

07 Tem. 2018

Merkeze market ve sahil e yakın konumda. Odalar rahat her şey düşünülmüş. Mekan sahipleri yardımsever. Klima var.

4. FETHİ YILMAZ

02 Tem. 2018

Apart olarak temiz klimalı yeri çok güzel merkezde.Tatili önceden ayarladığımız için yağmurlu bir havaya denk geldik ve işletmeci arkadaşlarla bol bol sohbetimiz muhabbetimiz oldu.bu arkadaşlar temiz insanlar biz çok memnun kaldık.

5. Sinan Güler

22 Haz. 2018

Temmuzun 9uyla 15 i arasınsa burada kalmak istiyoruz,çift olarak fiyat alabilirmiyiz?

6. YASIN SINMEZ

20 Haz. 2018

Tatilde her yere yakın olan avsa adasının en temiz ve en güzel yeri olan moteldir. Sahipleri isleten abilerimiz genc ve temiz kalpli abilerimizin işlettiği mekan cok iyi güvenli huzurlu bir tatil için en anlamlı yer denizede 30 adım olan merkeze de yakın olup huzurlu günler için oz yaren apart

7. Özcan Keskin

Avşaya ilk gelişimiz.eşim ve çocuğumuz ile arkadaşın(emre konmaz) tavsiyesiyle geldik.apartın temizliği,yeri bir yana hepsi on numara ama o gençlerin ilgisi yeter ya.gençlere sessiz sakin plaj yokmu diye sorduk ve sağolsunlar adamlar kendi araçlarıyla bizi plaja bırakıp akşamına aldılar.buradan avşa hakkındada yorum yapayım biz erdekten arabayla avşaya geçecektik gemiye araba için bilet bulamadık ve gemi seferleri gerçekten çok saçma saatlerde gemi seferlerinin ayarlanması lazım.

8. Hilal Korkmaz

20 Haz. 2018

Gerçekten güzeldi teşekkür ederiz.

9. Fatmanur

18 Haz. 2018

Bayram tatilinde 3 kişi kaldık.Saç kurutma makinesini evde unutmuştuk sağolsunlar hemen temin ettiler.Çok memnun kaldık umarım hiç kendini bozmaz ve hep böyle devam ederler.

10. Kudret Çetinkaya

Avşa adasının tartışmasız en rahat edebileceğiniz yeri hem mevkii hem ilgi hem temizlik bakımından tartışmasız en güzel yeri mutlaka gittiğinizde burda kalmanızı şiddetle tavsiye ederim

11. Egemen Tümsek

18 Haz. 2018

Bu çocuklar avşada benim kardeşim oldular :)apartın hem yeri hem kendisi 10 numara tavsiye ediyoruz ama biz geldiğimizde bizede mutlaka boş yer olsun :)

12. Ezgi Güven

13 Haz. 2018

1 hafta önce kaldım,gerçekten güzel,temiz ve işletme sahipleri son derece ilgili tavsiye edem.