avsa-adasi-tatil-secenek_08 avsa-adasi-tatil-secenek_07 avsa-adasi-tatil-secenek_06 avsa-adasi-tatil-secenek_05 avsa-adasi-tatil-secenek_04 avsa-adasi-tatil-secenek_03 avsa-adasi-tatil-secenek_02 avsa-adasi-tatil-secenek_01
Avşa Adası Avşa Adası Apart Oteller ve Fiyatları 2024 <a href="https://avsa.bandirma.com.tr/cane-motel-avsa" title="AVŞA CANE APART">AVŞA CANE APART

AVŞA CANE APART

✆ 0532 393 17 15
  • 25 YORUM
  • covid-19-onlem-mutfak-wifi-denize-yakin
    Cane Motel Avşa Adası merkezde elit konumu, uygun fiyatları, konforlu apart odaları ve alıştığınız kaliteli hizmet anlayışı ile bu yazda Avşa‘da ki ikinci eviniz olmaya hazırdır. En uygun apart fiyatı almak için şimdi arayın!

Açıklamalar
    •  CANE APART MOTEL ODA ÖZELLİKLERİ

Klima, televizyon, WC, duş ve 24 saat sıcak su, wireless mevcuttur. Ortopedik yatakları özel çarşaf ve pike takımları ile Cane Motel sizlere 5 yıldızlı hotel konforu sağlamaktadır. Odalarda bulunan balkonda tatilin keyfini çıkartacaksınız.

•   CANE APART MOTEL‘DE COVİD-19 ÖNLEMLERİ

Avşa Adası’nda temizliği ve hijyeni ile ünlü Cane Apart; korona virüs ve diğer bulaşıcı hastalıkların önünü kesmek adına bir çok önlem almıştır. Apart girişinde ve her katta Sağlık Bakanlığı onaylı el dezenfektanı, girişte ateş ölçümü ve maske-eldiven takdimi , resepsiyonda sosyal mesafe bariyeri ve odalarda temizlik sonrası UV ışını ile dezenfekte işleri uygulanmaktadır.

•  CANE APART MOTEL‘DE EĞLENCE

Cane Motel Avşa Adası’nın Barlar Sokağı’na 100 Metre, Discolar mevkiine ise 250 Metre mesafededir.

•   CANE APART MOTEL‘DE YEMEK MENÜ

Cane Motel’de yemek servisi bulunmamaktadır. Ancak tüm odalarında bulunan mutfaklarda kendi eviniz gibi yemeğinizi pişirebileceğiniz mutfak araç ve gereçleri bulunmaktadır. Ayrıca Motel’in anlaşmalı bulunduğu Restaurantlarda indirimli kahvaltı edip indirimli yemek yiyebilirsiniz. Deniz manzaralı kahvaltı ücreti için bilgi alınız.

•  CANE APART MOTEL KONUMU

Sahile 100 metre konumu ile Avşa tatili için huzurlu bir apartttır.

•   CANE APART MOTEL ULAŞIM

Cane Motel Avşa Adası Merkezdedir.

•  CANE APART MOTEL FİYATLARI 2024

Ramazan ve eylül ayında özel indirimler mevcuttur.
    Lütfen telefon ile arayıp fiyat sorunuz.

•  CANE APART MOTEL DİĞER BİLGİLERİ

Ailenizle sevdiklerinizle huzurlu bir tatil geçirmek istiyorsanız tercihiniz Cane Motel olmalıdır…

•  CANE APART MOTEL TANITIM VİDEOSU

AVŞA CANE APART Misafir Yorumları 25 DOĞRULANMIŞ YORUM
    1. mustafaxreall

20 Eyl. 2023

Biz ilk defa aile olarak tatile çıkmak istedik ve çoğu kişi burayı önerdi iykide gittik efsane ve mükemmel bir yer

2. Rumet

27 Haz. 2022

İlk defa kız arkadasımla tatile çıktık. Çok araştırdık ilk başta biraz tedirgin olduk. Fakat gerek Atilla abimin samimiyeti, gerek Semra ablamın güler yüzlülüğü olsun çok memnun kaldık. Tatil boyunca sürekli kaldığımız yerin ne kadar doğru bir tercih olduğunu söyledik birbirimize. İlk defa bu kadar aile ortamı gibi bir işletmeyle karşılaştık ikimizde. Gelecek tatillerimizde kalıcağımız yer belli oldu. İyi çalışmalar ❤️

3. Hacer

19 Haz. 2022

ENERJİLERİNE, SAMİMİYETLERİNE HAYRAN OLDUĞUM, MÜŞTERİLERİNİ TİCARET GÖZÜYLE DEĞİL,DE AİLEDEN BİRİ GİBİ GÖRÜP ONLARLA OTURUP MUHABBET EDEN,
      BENİM GİBİ BİR GİDENİN, UYGUN OLDUKÇA GİTTİĞİ VAZGEÇEMEDİĞİ,
      HİZMET VE KALİTEDE ARANILAN
      HİJYEN VE TEMİZLİĞİ SUNAN, KALPLERİ VE YÜREKLERİ GÜZEL,
      CANIM SEMRA ABLAM VE ATİLLA ABİM,İN❤️ GERÇEK İSLETMECİ RUHUNA SAHİP OLDUĞU
      CANE MOTEL AİLECE GİDİP GÜVENEREK KALABİLECEĞİNİZ AVŞA,DAKİ TEK ADRES..!

4. Şenol

14 Haz. 2022

11-12 Haziranda Avşa adasındaydık. Cane de kaldık Atilla abim ve eşi sagolsunlar çok iyi insanlar. Otelleri de çok güzel ve temiz çok memnun ayrıldık. Oradan da hayatımıza 2 dost eklemiş olduk. Bir dahaki gidisimiz de inşallah 3-4 aile olarak gideceğiz. Çekinmeden tercih edebilirsiniz. Sahipleri yönünden de, otel yönünden de Mutlu ve memnun kalacağınız bir yer.

5. Teoman Boz

14 Ağu. 2021

Avşa in en ama en iyisi. Atilla bey ve Semra hanım bizleri evimizdeymis gibi hissettirdi. Motel e girince temizlik kokusu her oda da var. Avsa da tatil için artık sadece Cane Motel var ailemiz için. Herkese tavsiye ederim

6. Güven

25 Tem. 2021

Geçen sezonda burada kalmıştım. Davranışları olsun,cana yakın olmaları,güler yüzleri her şeye bedel. Bu sezonda oradaydım tatili bırakın Atilla abi ve Semra ablayı daha çok özlüyorsunuz emin olun:). O kadar mükemmel insanlar ayrıca temizlik konusuna gelirsek hiç bir şekilde şikayet edemezsiniz o kadar güzel tam bir aile yeri herkese rahatlıkla tavsiye ederim.

7. Hakan Nediz

17 Tem. 2021

27 ile 3 ağustos arası 5 kişi Fiat alabilirmiyim

8. Fatma

09 Tem. 2021

İlk defa Avşa’ya geldik ve tedirgindik kalıcağımız yer için şansımız varmış ki Cane motele denk geldi hem çok temiz hem müthiş güler yüzlü hemde kültürlü insanlarla tanıştık Avşa’yı bizim için değerli kılan özel insanlar tanıdık aparttan çok memnun kaldık hijyen bakımından tam puan aldı bizim için . Hemde sahile 1dk yürüme mesafesinde kesinlikle yormuyor . Herkese gönül rahatlığı tavsiye ediyorum Avşa’ya yolunuz düşerse mutlaka cane motel de kalın .

9. Mehmet Ali Bal

19 Haz. 2021

Merhaba kolay gelsin.. Temmuz 26-30 arası 5 gece 4 yetişkin için fiyat alabilirmiyim. Teşekkür ederim

10. Şahin arslan

14 May. 2021

Hazıran ayı 4kişilik tek oda fiyatı nekadar

11. ertuğrul eskiçırak

25 Haz. 2020

Senelerdir avşaya giderim.Her zaman temiz ve rahat edebılecegım bir yer bulmak için saatlerce avşa otellerini seçmeye çalışırken cane apart karşıma çıktı ve 5 arkadaş burayı tercıh ettik.Çok da memnun kaldık.Atiila abi ve semra abla görmüş geçirmiş insanlar ve insanların dilinden anlayıp buna gore tavır alıyorlar.Biz çok memnun kaldık ve bu sene de temmuz ayı gıbı gelmeyı dusunuyoruz.Hele hele çatıdaki akşam sefaları vazgeçılmez.Bence başka bir yer arayıp da hayal kırıklıgına ugramayın.Boşu boşuna da yarım pansıyon yerlere paralarınızı akıtmayın.Odaların mutfagında yemegınızı hazırlayıp terasında mis gibi yiyebilirsiniz.İyi tatiller dilerim şimdiden..

12. Akın özgen

13 Ağu. 2018

Sakarya adapazarı esentepeden aile 5 günlük başlıyan yolculuğumuz marmara denizinde bulunan avşa adasında devam ettirdik hizmet kalitesiyle iletişimiyle çevre güzelliğiyle birde otel sahibiz semra hanım ve atilabeyin sıcak yaklaşımı ilgisi gerçekten görülmeye değer
      Toyota Ailesinin bir ferdi olarak gidip gezilmeye değer
      diye düşünüyorum
      Cane apart otel merkezde konuşlanmış sağlık merkezinin ve eczanenin karşısında bulunan sahile yakın tum ihtiyaçlarınızı karşılamak için tüm marketler çok yakın luna park bir arka sokakta (tercihen) eğlence yerleriçok yakın
      bir tatil yeri olarak bakıldığında bütcesel olarak çok şaşıracağız yer 10/08/2018 tarihi itibariyle feribot seferi erdek / avşa gidiş toplam 100 tl dir (bozca adadaki gibi rezervasyon geretirmiyor)
      konaklama ucretleri keza çok uygun diğer tatil merkezlerine giden biri olarak bakıldığında gerçektede fazlasıyla memnun kalacağınızı düşünüyorum
      Bizlere sıcak kalplerini açan cane apart otel personeline çok teşekkür ediyorum

13. Deniz

21 Tem. 2018

Avşanın en güvenilir en temiz en aile ortamı olan motellerden ailemizle birlikte 5 gece kaldık.Cane motel sahipleri semra hanıma ve atilla beye çok teşekkür ederiz

14. Derya

17 Tem. 2018

Çok temiz bir motel. İsteklerinizi karşılayabilirsiniz. Odalar kullanıslı. Sahipleri çok güleryüzlü. Temmuz 2018 de 5 gece güzel bir tatil yaptık.

15. Münevver sakarya

27 Haz. 2018

Avsa nın en nezih yerinde kaldik Atilla bey e ve Semra hanıma teşekkürler..

16. seckin kok

12 Ağu. 2017

aileler için çok güzel ve hoş bir yer avşa ya gelirseniz muhakkak burda kalin asla pişman olmazsınız iyi tatiller

17. Derya

27 Haz. 2016

2 gece kaldığımız Cané Motel’i temizliği, sahiplerinin güleryüzü ve samimiyeti, konumu ve sağladığı imkanlar nedeniyle çok sevdik. Bir dahaki Avşa tatilimizde yine burada kalmayı düşünüyor ve herkese de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyoruz. Atilla beyle Semra hanıma her şey için çok teşekkürler…

18. can

10 May. 2016

avşaya geleceğim zaman burada kalmayı planlıyorum

19. nafiye

Ailecek en sevdiğimiz ve kalmaya geldiğimiz yer…

20. Ezgi

09 May. 2016

Bursadaki akrabalarimizin tavsiyesi uzerine bu yaz basinda Avsa adasi Cane moteli denedik gercekten temizligi ve isletmecilerinin samiyeti ile mukemmell..

21. Demet

17 Haz. 2015

Cok samimi bi yer

22. Burcu

06 Nis. 2015

Atilla Bey ve ailesi yeni sezonda oteldemisiniz.

23. kazim usta

03 Haz. 2014

Yeni sezonda odalariniz daha sık olmus tebrikler 20sinde ordayiz bu ayin

24. Demet

28 May. 2014

Aileler için birebir mutlaka kalmınızı tavsiye ederim.

25. Murat

25 May. 2014

Biz geçtiğimiz sezon geldik arkadaşımla çok memnun kaldık tavsiye ederiz. Atilla Bey’e hayır işler.